Steun ons

Waar de voedselbank geen voedsel of andere producten kan kopen voor hun gezinnen, doet de Stichting High Hopes dat wel.

Omdat we een kleinere stichting zijn en vaak wat persoonlijker te werk gaan, is dit voor ons nog wel mogelijk. In al die jaren dat we dit werk nu doen, merken we dat er vaak te eenzijdig word gedoneerd. Vlees en verse groente krijgen we amper, waarschijnlijk omdat de houdbaarheidsdatum niet gegarandeerd kan worden. En men niet op de hoogte is van de vele vriezers en koelkasten in ons beheer. Deze levensmiddelen koopt de stichting daarom geregeld zelf voor onze gezinnen. Zo ook de persoonlijk opgegeven producten zoals een specifieke tandpasta, of voer voor de huisdieren bijvoorbeeld. Dit kunnen we doen door de financiële donaties die er gedaan worden, of door de opbrengst van de vele acties die we als stichting in het leven hebben geroepen. Maar omdat we jaarlijks zo’n 48 gezinnen ondersteunen, merken we dat de spaarpot sneller leeg dreigt te geraken dan dat ie gevuld blijft.

Financiële donatie

Daarom zijn we naast alle (houdbare) levensmiddelen, verzorging- en schoonmaak producten ook afhankelijk van uw financiële donatie. Elke euro telt, vandaar dat we een donatie geheel open houden en u niet lastig vallen met een vaststaand (maandelijks) bedrag. We kunnen immers niet in uw portemonnee kijken om te zien wat u kunt en wilt missen. U maakt ons, maar vooral onze gezinnen erg blij met uw donatie. In welke vorm dat ook mag zijn. Het feit dat u stil staat bij de medemens die elk dubbeltje moet omdraaien om hun hoofd boven water te houden, doet ons al goed.

De stichting High Hopes heeft de beschikking tot 6 vriezers en 2 koelkasten, waardoor we het hele jaar door verse producten meteen kunnen invriezen. Hierdoor blijft vers lekker vers tot uitlevering van de pakketten.

Helpt u de Stichting High Hopes helpen? Doneer dan ook!