Jan Linders Fonds 2021

In 2013 bestond Jan Linders supermarkten 50 jaar. In het kader van dat jubileum is de stichting “Jan Linders Fonds” opgericht. De supermarktketen vind het heel belangrijk om actief betrokken te zijn in de gemeente van de vestiging. Vandaar dat iedere supermarkt één lokaal doel steunt die belangrijk is voor de wijk waarin zij is gevestigd. In 2021 is dat dus de Stichting High Hopes.

Er wordt van onze stichting verwacht dat we minimaal 6 acties bedenken waarbij we in samenwerking met de plaatselijke supermarkt deze ten uitvoeren gaan brengen. Vorig jaar werden we al uitgekozen als lokaal doel, maar door Covid-19 waren we genoodzaakt vanaf februari 2020 onze acties te stoppen. Vanwege een verloren jaar mocht de Stichting High Hopes ook dit jaar het goede doel zijn van het Jan Linders Fonds en zijn we in het nieuwe jaar gelijk onze acties online gaan promoten. Omdat het al meteen duidelijk werd dat elk fysiek contact ook in het eerste kwartaal geen doorgang zou vinden, restte ons niets anders dan via internet actief te zijn.

Samenwerking

Het doel van deze samenwerking is om met de zes acties zoveel mogelijk omzet te maken, waarna Jan Linders op het eind van het jaar de drie best verkochte acties eruit haalt en dat bedrag weer verdubbelt met een maximum van €500. Het Jan Linders Fonds draagt zorg voor drie landelijke acties, waarin een goedlopend (seizoens) product gekoppeld wordt aan het goede doel. Van elk verkocht product wordt dan weer € 1 aan het goede doel, de Stichting High Hopes dus, gedoneerd. Als afsluiter schenkt Jan Linders ook nog drie keer in dat jaar de opbrengst van gedoneerde emballage bonnen. Per vestiging kunnen klanten hun emballage bon een hele maand deponeren in de goede doelen zuil. En de opbrengst hiervan gaat naar het doel van de desbetreffende vestiging.

Jan Linders Wijchen en de Stichting High Hopes gaan dus in 2021 een hele mooie samenwerking tegemoet.

Sourced from Around the Globe

Nulla eleifend scelerisque vulputate. Mauris lobortis a mauris eu convallis. Morbi vulputate nisi eget maximus vehicula. Vestibulum mattis consectetur ligula, id suscipit quam dapibus vel. Maecenas molestie.

Enim sit amet suscipit imperdiet, justo diam semper leo, quis finibus sapien eros et est. In hac habitasse platea dictumst. Etiam non dolor dapibus ligula mollis ornare vulputate eget elit. Maecenas bibendum placerat.

Our Designers

Nulla eleifend scelerisque vulputate. Mauris lobortis a mauris eu convallis. Morbi vulputate nisi eget maximus vehicula. Vestibulum mattis consectetur.

Academy Hampton Linen Shirt

Twist Top from Privilege