Wat is ons doel ?

Naast alle voedselhulp, wille we vanaf dit jaar ons ook gaan inzetten voor ouderen. Ouderen die thuis vereenzamen bijvoorbeeld. Door middel van dagjes uit, een kopje koffie doen en een luisterend oor bieden, of met het geven van workshops, willen we deze groep mensen uit hun isolement halen. We gaan eerst rustig beginnen met het geven van sieraden workshops en we hopen dat andere instanties en bedrijven hierop in spingen door bijvoorbeeld ook workshops te verzorgen. Sprekers die het leuk vinden om over hun hobby te vertellen. Of pret en/of dierenparken die vrijkaartjes doneren. Zolang we maar aandacht hebben voor de persoon achter de vereenzaming. Mocht dit goed van de grond komen, kunnen we de kinderen van de gezinnen in nood ook een leuk dagje aanbieden. Want ook deze kinderen worden ernstig beperkt op dagjes uit en leuke dingen ondernemen. Hoe fijn is het om zo’n kindje een lach op hun gezicht te toveren? Mocht je dus workshops geven en de Stichting willen helpen ? Laat het ons dan weten via het contactformulier. Alle hulp is welkom !
Wat is ons doel